A reinkarnáció bizonyítása a bibliából.

 

Ó-szövetségi biblia.   REINKARNÁCIÓ

Ezékiel könyve. 18: 2, /794/

„Mi dolog, hogy ezt a közbeszédet szoktátok mondani Izrael földjén, mondván: Az atyák ettek egrest, és a fiak foga vásott meg bele?”

Ezékiel könye.  18:4./794/

„Imé minden lélek enyém, úgy az atyának lelke, mint a fiúnak lelke enyém: amely lélek vétkezik, annak kell meghalni.”

 

Jeremiás könyve. 31: 29-30. / 747./

„Ama napokban nem mondják többé: az atyák ették meg az egrest és a fiak foga vásott el bele.

Sőt inkább ki-ki a maga gonoszságáért hal meg minden embernek, aki megeszi az egres, tulajdon foga vásik el bele.”

 Mert önmagunk ősei vagyunk. Tehát ki-ki önmagáért felel, ennél fogva, önmagát okolhatja a bajért.

 

Mózes II. 20:5-6. /81/

 Az, Úr a te Istened, féltőn szerető Isten vagyok, aki megbüntetem az atyák vétkét a fiakban harmad és negyedíziglen. /déd és ük unokákban./ Mert, addigra vissza tud inkarnálódni.

De irgalmasságot cselekszem ezeriziglen azokkal, akik engem szeretnek és az én parancsaimat, megtartják

 

Jeremiás könyve 1:5 /714./

„Mielőtt az anyaméhben megalkottalak, már ismertelek, és mielőtt az anyaméhből kijövél, megszenteltelek; prófétának rendeltelek a népek közé.” 

 Vagyis nem a fogantatással kezdődik az élet, a fogantatással folytatódik az újabb élet.

 

Jób 1:21

És monda: Mezítelen jöttem ki az anyámnak méhéből, és mezítelen térek oda vissza. Az Úr adta, az Úr vette el. Áldott legyen az Úr neve.  

 

Új-szövetségi Biblia.   REINKARNÁCIÓ.

Ján: 9:2.

Egyszer útközben látott egy vakon született embert. Tanítványai megkérdezték tőle: MESTER, KI VÉTKEZET, EZ VAGY A  SZÜLEI, HOGY VAKON SZÜLETETT?

 

Jézus korában általános beszédtéma volt, a karma és a reinkarnáció. Az apostolok kérdése is erre utal. Hogy vakon született ez egy KÖVETKEZMÉNY; valamilyen VÉTEKNEK a következménye. Vagyis a vakság valamilyen bűnnek a karmája illetve következménye. A kérdés az, hogy ki vétkezett? Ő vagy annak szülei?

Ha Ő vétkezett, akkor mikor vétkezett?  Hiszen vakon született? Itt egyértelmű a válasz, csak is előző életében vétkezhetett, vagyis ELŐZŐ ÉLETBŐL HOZOTT KARMA.

Jézus válasza: „Sem ez nem vétkezet, felelte Jézus, sem a szülei, hanem inkább Isten műveinek kell megnyilvánulnia rajta. Vagyis magas szférás vállalt KARMÁJA feladata. Ha nincs keresztény karma és reinkarnáció, akkor Jézusnak ki kellett volna javítani, nem engedhette volna meg, hogy ekkora butaság bele kerüljön a  BIBLIÁBA.

De ez nem butaság, hanem valóság. Már az Ó-szövetségi szentírásban is vannak utalások a karmára, illetve a reinkarnációra, ahogy azt föntebb már olvashattuk.

Jézus ezzel nem tagadja a reinkarnációt, csak pontosítja az igazságot. Jézus korában is és a mostani világunkba szerte a világon sok-sok magas szférás születik le, vállalt karmával /fogyatékossággal, betegséggel stb, hogy azok gyógyításai: a messiási csodák hitelesítsék Jézus tanait. Ezeknek nem mondja: „menj, és többé ne vétkezz./ Ezeknél ilyeneket nem mond.

Ha viszont magát a reinkarnációt tagadná, akkor ellent mondásba kerülne Mt. 11: 10. és 14./ versében tett kijelentéseivel:

 

 

Mt. 11:9-10. /15. oldal./

Hát mit látni mentetek ki¸ Prófétát-é? Bizony mondom néktek Prófétánál is nagyobbat! Mert ő az, akiről meg van írva: Ime én elküldöm az én követemet a te orcád előtt, aki megkészíti előtted a te utadat. /Mal.4:5. 889. oldal./

 

Mt.11:14. /15-ös oldal.

És ha be akarjátok venni, /illetve tudni akarjátok./  Illés ő, aki eljövendő vala. Ezzel összecseng:

Mt. 17: 12.

De mondom néktek, hogy Illés immár eljött, /múlt időben./ és nem ismerék meg őt, hanem azt mívelék vele, amit akarának. Ezen képen az ember Fiának is szenvednie kell majd ő tőlük.

Ekkor az apostolok megértették, hogy Keresztelő Jánosról szóla nékik.  

 

 

  

Illés  REINKARNÁCIÓJA  KERESZTELŐ Jánosban.

 

Malakiás: 4:5-6. /889./

Ímé én elküldöm néktek Illést, a prófétát mielőtt eljön az Úrnak nagy és félelmetes napja. És az atyák szívét a fiakhoz fordítja, a fiak szívét, pedig az atyákhoz.

 

 

Az angyal hírül adja Zakariásnak, Keresztelő János születését.

 

Luk. 1:17.

És ez Ő előtte fog járni Illés szellemével és erejével, hogy az atyák szívét a fiakhoz térítse, az engedetleneket az igazak bölcsességére, hogy készítsen az Úrnak tökéletes népet.

 

/Mt. 11:9-10./ Jézus tanúsága Keresztelő Jánosról.

Bizony mondom néktek, prófétánál is nagyobbat. Mert ő az, akiről meg van írva: Imé én elküldöm az én követemet, a te orcád előtt, aki megkészíti előtted a te utadat.  

/Mt. 11:14/ Jézus maga jelenti ki:

És ha be akarjátok venni, /ha tudni akarjátok / Illés ő, aki eljövendő vala.

 

/Mt. 17: 3/ Urunk színe változása.

Hat nap múlva, maga mellé vette Pétert, Jakabot és testvérét Jánost, és egyedül őket vitte föl egy magas hegyre. Ott színében elváltozott előttük. Arca ragyogott, mint a nap, ruhája. pedig tündöklött mint a fény Egyszerre csak megjelenik nekik Mózes és Illés amint beszélgettek vele.

/Mt. 17: 10-13/  Illés eljövetele.

Lefele jövet a hegyről a tanítványok megkérdezték: Miért mondják az írástudók, hogy előbb Illésnek kell eljönnie? Jézus, pedig felelvén mondá nékik: „Illés bizony eljő előbb, és mindent helyre állít. De mondom néktek, hogy Illés immár eljött /múlt időben./ és nem ismerék meg őt, hanem azt művelék vele, amit akarának. Ekkor a tanítványok megértették, hogy Keresztelő Jánosról szóla nékik

Itt minden kétséget kizáróan, egyértelmű Illés reinkarnációja Keresztelő Jánosban.

Mrk: 9:13

„De mondom néktek, hogy Illés is eljött, és azt cselekedték vele, amit akartak. Amint meg van írva ő felőle.”  

 

 

 

További bizonyosságok a reinkarnációról a Bibliából

 

Jn. 8: 56-58. Jézus előbb volt, mint Ábrahám.

Ábrahám a ti atyátok örvendezett, hogy meglátja azén napomat; látta is és örült. Mondának azért néki a zsidók: Még ötven esztendős nem vagy és Ábrahámot láttad?

Mondá nékik Jézus: Bizony, bizony mondom néktek mielőtt Ábrahám lett én, vagyok.

 

Igen Jézus elsőd szellem volt, a Próféták viszont másod teremtmények, vagyis ember szellemek voltak.  Azaz Jézus fluidjaiból és az Atya szellem szikrájával teremtettek.

 

              

 

 

 

Karma bizonyítása a Bibliából.

 

Karma törvénye: Ha az Isten törvénye ellen vétek, vagyis bűnt követek el, számolnom kell annak következményével.

A bűn bére a betegség. Vagyis a bűn az ok, az okozat, a következmény: a betegség, vagy egyéb károsodás. Van tiszta karma, amit egy az egyben meg kell élni, pl. gyilkosság, van fűzött karma, ami több apróbb vétkeinket egy-egy kisebb influenzával letudunk.

     

Ha létre hozom az okot, szükségszerűen következik az okozat, vagyis a betegség, vagy baleset, illetve valami károsodás.

Gondoljunk a csakrák, vagyis a tudatközpontok működésére, ami nem kétezer éves, hanem jóval régebbi felismerés.

 „Mi az oka tehát annak, hogy egy tudatközpont leárnyékolódik, vagyis akadozva, gyengébben áramlik az energia, mely végül is betegséghez vezet?

Oka a helytelen emberi magatartásban gyökerezik, mely negatív érzések gondolatok és cselekedetekben jut kifejezésre. / Mrk.7:21-23/

Ezek azok a negatív terhek melyek leárnyékolják a tudatközpontokat, egyszersmind megakadályozva azt, hogy az isteni fény, a szellemi energia szabadon, akadálytalanul valamennyi sejtünkhöz áramolhasson, és azokat táplálhassa.

Bizonyos hibás magatartás, hibás gondolatforma csak meghatározott tudatközpontot /csakrát/ árnyékol le, ugyanis a kettő között közvetlen összefüggés van, hiszen minden tudatközpont egyúttal egy-egy etikai, erkölcsi minőséget is képvisel. Mivel minden tudatközpont a hozzá kapcsolódó szervet táplálja energiával, ezért a megfelelő szervek – a hibás magatartásból fakadó leárnyékoltság miatt – kevesebb energiához, életerőhöz jutnak, melynek következtében legyengülnek és végül is, megbetegszenek.”(Idézet: Egyetemes Élet: Gyógyítás pozitív gondolatok erejével.)           

 

Márk. 7:15-23. Jézus óv emberi rendelésektől.

„Nincs semmi az emberen kívül való, ami bemenvén ő belé, megfertőztethetné őt; /vagy is megbetegítené azt/ hanem amik belőle jönnek ki, azok fertőztetik meg az embert.

Ha van valakinek füle a hallásra, hallja.

És mikor a házba ment vala be a sokaság közül, megkérdezék őt a tanítványai a példázat felől.

És mondá nékik: Ti is ennyire tudatlanok vagytok-é? Nem értitek-é, hogy ami kívülről megy  az emberbe, semmisem fertőztetheti meg őt? /betegíti meg őt./

Mert nem a szívébe megy be, hanem a gyomrába; és az árnyékszékbe kerül, amely minden eledelt megtisztít.

Mondá továbbá: ami az emberből jő ki, az fertőzteti meg az embert. Mert onnan belülről az emberek szívéből származnak a gonosz gondolatok; házasságtörések, paráznaságok, gyilkosságok.

Lopások, telhetetlenségek, gonoszságok, álnokságok, szemérmetlenség, gonosz szem, káromlás, kevélység, bolondság:

Mindezek a gonoszságok belülről jönnek ki és megfertőztetik /megbetegítik/ az embert.”

 

Ez az igehely a legegyértelműbb utalás a karma törvényére, vagyis ez a KARMA TÖRVÉNYE ami, benne marad a Bibliában.  Vagyis, hogy a gonosz gondolatok, szavak és cselekedetek fertőzik meg az embert, azaz betegítik meg.

 

Márk 7:15-23ig Jézus óv az emberi rendelésektől, itt gyönyörűen kidomborodik és csak Márk  evangéliumában ennyire részletes és kiérezhető a karma törvényének az alapja. Itt a legérthetőbb a karmára utalás. Jól érzékelem én?   

Igen ezt nagyon jól érzékeled, mert valóban részletesebben kidomborítja a karma lényegét, illetve ennek a 7. fejezetnek a 3-4 versének felsorolása a higiéniára utal, az egészség megőrzésére, a fertőzés, járványok elkerülésére szolgáltak ezek az emberi előírások, ez teszi a számotokra egyértelművé, illetve a Károli „fertőzteti” fordítást erősíti, illetve indokolja meg. A többi fordítás, vagyis a „szennyezheti be” fordítás helytelen, és logikátlan.

Ami kívülről jut a szájba, nem szennyezheti be, /a lelket./

Csak ami belülről ered  / a szívből származik/ az teszi tisztátalanná. Hol van itt a logika?

Ez viszont lényeges eltérés. 

 

 

Jn. 9:2-3. A vakon született meggyógyítása.

„ És kérdezék őt a tanítványai, mondván: Mester ki vétkezett ez-é, vagy ennek szülei, hogy vakon született.

Tehát a kérdésbe benne van ki   vétkezett,  hogy vakon született? A kérdésből következik, hogy a vakon születés valamilyen véteknek, bűnnek a következménye.  Ha pedig a betegség

Valamilyen bűnnek a következménye akkor érthető, hogy Jézus számtalan esetben azzal kezdi a gyógyítás, „látván az ő hitüket, bűneid meg vannak bocsátva” menj, és többé ne vétkezz.

 

 

Jn.8:10-11. Házasságtörő asszony.   

 

„Mikor, pedig Jézus felegyenesedék és senkit nem láta az asszonyon kívül, mondá néki: Asszony hól vannak azok a te vádlóid?  Senki sem kárhoztatott-é téged?

Az, pedig mondá Senki Uram! Jézus, pedig mondá néki: Én sem kárhoztatlak: Eredj el, és többé ne vétkezzél.”

 

Mt. 9:2, 5,7,  A gutaütött meggyógyítása.

 

„És imé hoznak vala hozzá egy ágyban fekvő gutaütött embert. És látva Jézus azoknak hitét, monda a gutaütöttnek: Bízzál fiam! Megbocsáttattak néked a te bűneid.”

Vagyis a bűn az ok, a betegség az okozat.

 

„Mert mi könnyebb, ezt mondani-é: Megbocsáttattak néked a te bűneid; vagy ezt mondani: Kelj föl és járj?

Hogy pedig megtudjátok, hogy az ember fiának van hatalma a földön a bűnöket megbocsátani / ekkor mondá a gutaütöttnek/  Kelj föl, vedd a te ágyadat és eredj haza. És az felkelvén és haza méne.  Folytatás:

     

 Jn. 5:10-14.

 

Mondának azért a zsidók a meggyógyultnak: szombat van, nem szabad neked a nyoszolyádat hordanod. Felele nékik: Aki meggyógyított engem azt, monda nékem: Vedd fel a nyoszolyádat és járj.

Megkérdék azért őt: Ki az, az ember, aki mondá néked: vedd fel a nyoszolyádat és járj. A meggyógyult, pedig nem tudja vala, hogy ki az; Mert Jézus félre vonult, sokaság lévén azon a helyen.

Ezután találkozék vele Jézus a templomba, és mondá néki: Imé meggyógyultál; többé ne vétkezzél, hogy rosszabbul ne legyen dolgod!”

 

Ennél világosabban már nem lehetne kifejezni szavakban, hogy vétkezésnek, illetve a bűnnek, következménye a betegség.

 

Mt. 26: 51-52

 

És imé egyik azok közül, akik a Jézussal valának kinyújtván kezét, szablyáját kirántá és a főpap szolgáját megcsapván, levágá annak egyik fülét.

Ekkor monda néki Jézus: tedd helyére szablyádat; mert akik fegyvert fognak, fegyverrel kell veszniük.

 

Jel. 13: 9-10

  

Ha van füle valakinek hallja! Ha valaki fogságba visz mást, ő is fogságba megy, ha valaki fegyverrel öl, fegyverrel kell annak megöletni. Itt a szentek békességes tűrése és hite. 

 

Ez a tiszta karma. Egy az egyben, ugyanazt meg kell élni. Nem esetleg, majd, talán kard által fogják majd megölni, hanem: aki karddal öl, kard által kell megöletnie. Lehet, hogy még abban az életébe, de valószínűbb, hogy következő életének valamelyikében kerül rá a sor. A háborúk pontosan ezeket a lehetőségeket szolgálják.   

 

 

 

Lu. 16:22-25. A dúsgazdag ember és a szegény Lázár.

 

Lőn pedig, hogy meghala a koldus, és viteték az angyaloktól az Ábrahám kebelébe; meghala a gazdag is, és eltemetteték.

És a pokolban felemelé az ő szemeit, kínokba lévén, és látá Ábrahámot távol, és Lázárt annak kebelében.

És ő kiáltván, mondá: Atyám Ábrahám könyörülj rajtam és bocsásd el Lázárt, hogy mártsa az ő ujjának hegyét vízbe, és hűsítse meg az én nyelvemet; mert gyötrettetem e lángban.

Mondá pedig Ábrahám: Fiam emlékezzél meg róla, hogy a te javaidat elvetted a te életedben, hasonlóképen Lázár is az ő bajait: most pedig ez vigasztaltatik, te, pedig gyötrettetel.   

 

Amilyen mértékkel mértek, olyannal mérnek nektek is. Tehát szellemvilág is létezik, vagyis van élet a halál után. Ha van élet a halál után, akkor reinkarnáció is van.

A bejegyzés trackback címe:

https://bibliaelemzes.blog.hu/api/trackback/id/tr7513608043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása